Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Pomoc techniczna » na ciepłym silniku
Cześci do zabytków
  Obecny czas to Pon Lis 19, 2018 11:17 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pią Kwi 06, 2018 20:31    Temat postu: na ciepłym silniku
   

miro64
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 19
Skąd: Stanowice

witam czy ktos wie dlaczego moja pannonia na ciepłym silniku nie chce zapalic,jaka moze byc przyczyna?

Ostatnio zmieniony przez miro64 dnia Pią Kwi 06, 2018 20:32, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Kwi 07, 2018 01:13    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

Marcello
Motocyklowy globtroper
Motocyklowy globtroper


Wiek: 45
Dołączył: 22 Lip 2014
Posty: 729
Skąd: Poznań

Przyczyn może być wiele: kondensator, cewka, świeca, paliwo gotuje się w gaźniku, jakaś nieszczelność w układzie gaźnik cylinder itp...

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Kwi 07, 2018 09:29    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Kondensator i cewkę bym wykluczył - sykałbym przyczyny w gaźniku - może Pannę po prostu zalewać

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Kwi 07, 2018 12:22    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

Mari
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 20 Cze 2016
Posty: 94
Skąd: Ostrow Wlkp

Zła mieszanka - za bogata przez co temp. spalania jest wyższa i coś ci puchnie po jakimś czasie? Zalewanie silnika czyli gaźnik źle wyregulowany - zwarcie które ujawnia się na ciepłym silniku? Trochę tego może być - trzeba zacząć od podstaw - regulacja gaźnika i sprawdzenie zapłonu.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Kwi 08, 2018 09:01    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

miro64
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 19
Skąd: Stanowice

narazie jestem na etapie prob ale nie umiem sie poradzic z wyciekiem paliwa z dziurki regulacji skladu.a jak jest z kompresją w waszych motorach bo w mojej kompresja jest raczej slaba,i chce kupic swiece jaka kupic?i jeszcze jedno czy wasze panny na ciepłym silniku odpalają?

Ostatnio zmieniony przez miro64 dnia Nie Kwi 08, 2018 10:42, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Kwi 08, 2018 16:07    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Czy zimna czy ciepła pali od kopa, ja osobiście jeżdżę na świecy DENSO WF22TT, przerwa 40 na szczelinomierzu. Testowałem wiele świec różnych producentów ale tylko ta pasuje mojej PANNIE - inne niespecjalnie

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Kwi 08, 2018 19:19    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

miro64
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 19
Skąd: Stanowice

dzieki sprubuje kupic taka swiece kupie tesz kabel zobacze czy cos sie zmieni

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Kwi 09, 2018 15:01    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

tlf250
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Rzeszów/Tyczyn

świeca w silniku dwusuwowym to podstawa . Dziś pełno dziadostwa na rynku.
Czasami się szuka nie wiadomo czego a wystarczy dać inną swiecę i nie ten motor
_________________
Darek


Ostatnio zmieniony przez tlf250 dnia Pon Kwi 09, 2018 15:02, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Kwi 09, 2018 16:04    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

miro64
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 19
Skąd: Stanowice

dzisiaj kupilem swiece ngk niby specjalnie do starych motorow ale niema poprawy.cos mi tam nie gra i niewiem co Sad musze zmierzyc kompresje bo mam słaby opor na starterze moze slaba kompresja tesz daje takie objawy no i ten cieknacy gaznik

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Kwi 09, 2018 17:03    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Ja testowałem i nasze rodzime iskry o różnych ciepłotach od 65 do 95 i NGK i motor nie chciał chodzić dopiero DENSO go wyleczyło.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Kwi 09, 2018 20:04    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

miro64
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 36
Dołączył: 19 Mar 2018
Posty: 19
Skąd: Stanowice

ja tych denso nigdzie nie moge dostac,gdzie je kupiłes?

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2018 09:25    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

tlf250
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 282
Skąd: Rzeszów/Tyczyn

iskra - szkoda kasy 10 zł na 3 nowe trzy nie chodziły
_________________
Darek

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Kwi 15, 2018 11:38    Temat postu: Re: na ciepłym silniku
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

MAKONNEN Marcin Nowak Dembia www.makonnen.pl, tel. 0-14 6584747

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:   
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Pomoc techniczna » na ciepłym silniku
 Strona 1 z 1
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal