Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.

PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Początkujący kolekcjoner » Witam z Tomaszowa
Cześci do zabytków
  Obecny czas to Czw Paź 18, 2018 06:50 

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czw Cze 05, 2014 20:39    Temat postu: Witam z Tomaszowa

dodo88
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz

Witam szanownych użtykowników forum panonii Smile jestem Dominik,posiadam Jawę ts 350, dniepra mt11, wsk 125 i wsk 175
nie chcę ukrywać ale jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o panonię.
Ostatnio trafiła mi się okazja kupna w stanie agonalnym takiego motocykla i proszę o pomoc... otóż jestem na etapie negocjacji cen z właścicielem.
Motor nie ma dokumentów , jest to co na foto,tzn.rama wahacz, przód,amortyzator skrętu,zbiornik,koła,błotniki i silnik który stoi.
Ile jest warte to wszystko? ile mogę zaoferować za to facetowi?
[/img]

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 16:22    Temat postu: Re: Witam z Tomaszowa

marjew131
Motórzysta
Motórzysta

200-500zł pomyśl ile jeszcze w to trzeba wpakować i nie ma papierów.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 16:43    Temat postu: Re: Witam z Tomaszowa

robert001
Easy rider
Easy rider

200 złotych to i tak za dużo - zbiornik,koła,błotniki są w takim stanie że po oczyszczeniu będą się nadawały na złom, jedynie może sklecisz coś z ramy i ewentualnie wykorzystasz coś z silnika

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Cze 06, 2014 16:48    Temat postu: Re: Witam z Tomaszowa

dodo88
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz