Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.

PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Moja Pannonia
Cześci do zabytków
  Obecny czas to Pią Sie 17, 2018 11:54 

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie Maj 22, 2016 08:34    Temat postu: Moja Pannonia

adar0
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz

Witam wszystkich sympatyków starych motorów..Jestem nowicjuszem na tym forum i chciałem pochwalić się nowym nabytkiem ...

http://www.fotosik.pl/zdjecie/c0aff6087ac8048d

Ostatnio zmieniony przez adar0 dnia Nie Maj 22, 2016 09:45, w całości zmieniany 5 razy

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Maj 22, 2016 20:46    Temat postu: Re: Moja Pannonia

fearie
Dawca organów
Dawca organów

widzę na ganc zrobiona:) gratuluję

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Maj 23, 2016 05:36    Temat postu: Re: Moja Pannonia

robert001
Easy rider
Easy rider

Musi że budzi niezłe wyrażenia i zazdrość lub wręcz podziw wśród innych użytkowników dróg - gratulacje

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Maj 23, 2016 07:27    Temat postu: Re: Moja Pannonia

adar0
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz

Tak po remoncie ma 1600 km zrobione.... w tvn była pokazywana ..ale dopiero czekam na informacje od poprzedniego właściciela. ...podobno jest też cała historia odbudowy którą wykonała firma Moto Garaż.... bodajże z Poznania.
Chciałem do remontu kupić. ...,ale trafiła się ta i wydała mi się cenowo ok...więc się skusiłem.Wiem ile kasy i czasu pochłania dobra odbudowa akurat Jawe kivaczkę z 1957 odbudowuje i wiem.....