Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
Cześci do zabytków
 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6 Obecny czas to Czw Sty 18, 2018 16:34 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Czw Gru 15, 2016 23:43    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Żbik melduje: serce w ramie STOP reanimacja trwała 11 miesięcy STOP po drugim LAĆKU pacjent ożył STOP rehabilitacja potrwa max 30 dni STOP

Taaaaak więc drodzy koledzy szykować szampana Exclamation

"Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców!
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
...czasem naprawdę trudno ich wyprzedzić!"


Kolejny meldunek to już będą flesze, ścianka ....

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Wto Gru 20, 2016 22:31    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Panowie, potrzebne wsparcie Exclamation

Wywaliłem się tuż przed metą....(instalacja elektryczna)
Trzy przewody "+"(stop, klakson, "B" na stacyjkę) podpięte pod aku oraz masa, motocykl odpalony i :
po naciśnięciu STOP, klaksonu lub po przełączeniu na postojowe silnik gaśnie Evil or Very Mad

Sprawdzone:
- instalacja nowa + wszystkie żarówki
- kondensator iskrownika nowy
- połączenia stacyjki sprawdzone x2
- test "na krótko": stop, tył/przód światło, postojówka, licznik, klakson - OK

po odpaleniu i włączeniu świateł mijania przełącznik drogowych działa OK.

Odpięty automat STOP i przekręcenie na postojowe - bez zmian, dalej gaśnie

Nie pamiętam już nawet co jeszcze sprawdzałem Sad

Jutro pozostało demontować iskrownik i sprawdzić poprawność podłączenia cewek, zacisków....może selen.....stacyjka była rozbierana i niby wewnątrz wszystko OK Sad


Ktoś ma jakiegoś pomysła
Question Question

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Gru 21, 2016 06:55    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

tlf250
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 263
Skąd: Rzeszów/Tyczyn

zwarcie wewnątrz stacyjki ? lub źle podłączona instalacja

stacyjka zacisk 51 zasilanie świateł z magneta
odepnij 56 ze stacyjki czyli wyjście na przełącznik kierownicy i tak sprawdzisz czy stacyjka nie zwiera . Jeśli motor nie zgaśnie jest błąd w instalacji
_________________
Darek


Ostatnio zmieniony przez tlf250 dnia Sro Gru 21, 2016 08:20, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Gru 21, 2016 20:25    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Wielkie dzięki za podpowiedz Exclamation

Dziś poszedłem sprawdzić Twoje wskazówki....zapłon włączony, kopię i czuję "smrodek"! Wypięcie przewodu z aku i szybciutko do stacyjki, patrzę i walę się w łeb Twisted Evil

Przyczyną problemu było coś o czym pamiętałem w chwili przekładania stacyjki tzn. aktualna stacyjka pochodzi z zapłonu z prądnicą. Dodałem masowy pin do gaszenia ale zapomniałem obciąć blaszkę która wychodzi od pinu bezpiecznika Sad.....teraz cała elektryka śmiga jak tralala.

Jedziemy zgodnie z planem, drobna kosmetyka i zamykamy projekt Pannonia I

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 22, 2016 06:01    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

Szatan36
Osiedlowy kamikadze
Osiedlowy kamikadze


Wiek: 37
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 48
Skąd: Toruń

Kolego gdzie kupowałeś szprychy i obręcze do Pameli???Jak to wygląda cenowo??

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 22, 2016 06:26    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Zarówno obręcze jak i szprychy z nyplami
były szkiełkowane oraz ponownie chromowane z innymi częściami we WRO

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Sty 28, 2017 22:26    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

SYLWESTROWY PRZEPAŁ






Pozostaje już tylko czekać na sprzyjające warunki.... później regulacja sprzęgła, gaźnika....eksploatacja.

Teraz nadszedł czas na PANNONIA II Twisted Evil

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Sty 28, 2017 22:39    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

Marcello
Motocyklowy globtroper
Motocyklowy globtroper


Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2014
Posty: 707
Skąd: Poznań

Ładnie Ci ta franca wyszła...

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 19:20    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Fotki z dzisiejszego oblecenia dookoła komina (10km) kościoła NMP ...
Są już przemyślenia do uwzględnienia przy projekcie nr II
- zapłon (być może kolejny CDI 12V)
- gaźnik (oryginał naprawdę szału nie robi)
- tapicer siedliska (porażka .... o ile w miarę efektowne o tyle nie efektywne...w projekcie II wchodzi pianka odlew i inny wykonawca)
- rawki (zależało mi na max ori więc szkiełkowałem, chromowałem itp- a tu wali na "przedzie" albo chińska opona albo obręcz)

w Projekcie II wszystkie "ALE" będą z góry wyeliminowane



















Cool


Ostatnio zmieniony przez 1Rumun1 dnia Nie Mar 05, 2017 19:26, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 19:53    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 509
Skąd: Gdynia

Wygląda SUPER Laughing Laughing , Pytanie - robisz Kolekcje czy do jazdy?

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 20:44    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

1Rumun1
Krążownik szosy
Krążownik szosy



Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 79

Osobiście idę w head&shoulders ... ma się prezentować i być w 100% gotowa do jazdy. Oczywiście jedno z drugim nie idzie w parze ale przecież nie chodzi o to by wybierać proste rozwiązania Smile

Tak naprawdę to nawet nie mam kiedy nawijać kilometrów Sad Cieszyć ma przede wszystkim praca przy renowacji, możliwość odtworzenia "czegoś" a jeśli w wolnej chwili można bezawaryjnie przelecieć po wsi i odświeżyć pamięć byłym posiadaczom ....to czysta przyjemność widzieć "dziadka" bez zębów na przedzie, wiszącego na bramie wjazdowej z kciukiem uniesionym do góry Cool to mnie rozbraja najbardziej Very Happy Dodatkowo miał okazję oględzin moto poprzedni sprzedawca komentując: "ale żeście ja odpier.... i pali od pierwszego...." = nic więcej nie potrzeba Very Happy


Ostatnio zmieniony przez 1Rumun1 dnia Nie Mar 05, 2017 20:46, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 21:09    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

msujecki
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 60
Dołączył: 07 Lis 2015
Posty: 1

Ładna..........pogoda!

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 21:26    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

Marcello
Motocyklowy globtroper
Motocyklowy globtroper


Wiek: 44
Dołączył: 22 Lip 2014
Posty: 707
Skąd: Poznań

Biorąc pod uwagę cały projekt tych kilka "ALE" to drobiazg. Tym bardziej, że można je łatwo wyeliminować. Powtórze się ale naprawdę ładna maszyna.

Co do koła to trzeba sprawdzić dwie rzeczy:
- bicie promieniowe
- wyważenie

Wbrew pozorom to bardzo ważne bo przelotowe prędkości zabytków to ok 80 -100 km czyli właśnie takie przy których bicia koła są najbardziej odczuwalne.


Ostatnio zmieniony przez Marcello dnia Nie Mar 05, 2017 21:34, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 05, 2017 23:44    Temat postu: Re: Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
   

Ruszi
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 27
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 225
Skąd: Lublin

Z tymi predkosciami to ja bym tak nie szalal. Chwilowe to moga byc 80-100. Ale nie przelotowe.
Maszyna ekstra. Zwlaszcza zloty pasek na zbiorniku robi robote Smile gratulacje!


Ostatnio zmieniony przez Ruszi dnia Pon Mar 06, 2017 07:28, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:    Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia de luxe 250 TLF 1959 _ dolnośląskie
 Strona 6 z 6
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal