Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
Cześci do zabytków
 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Obecny czas to Wto Cze 19, 2018 21:21 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 05:16    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 45
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Zapomniałem dodać że moim zdaniem ten dekielek z tylnej ośki też powinieneś pochromować,ja mam pochromowany razem z nakrętką ośki i to tak fajnie kontrastuje z czernią wachacza.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 08:14    Temat postu: ,
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Nakrętki ośiek mam z nierdzewki dlatego nie chromuję.
Koła zaszprychowałem, ale szukam też kogoś żeby wycentrował masz sprawdzoną osobę? Mam do roboty cztery koła.


Ostatnio zmieniony przez marjew131 dnia Nie Mar 25, 2012 08:23, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 16:19    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 45
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Mi to centrował taki stary dziadek (specjalista z epoki Very Happy ),ale tylko dlatego,że to znajomy mojego ojca i zrobił to tylko dlatego.Gość wie że mam tylko jeden motocykl i nie chciał bym żeby sobie pomyślał,że może zarabiam coś na nim czy coś.On najchętniej zajmuje się rowerami (z racji podeszłego wieku),i przyznam że wycentrował mi koła dość niechętnie.Mam nadzieję że rozumiesz moją sytuację.
Pozdrawiam.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 20:50    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

michals
Motórzysta
Motórzysta



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 165

marjew - masz może fotki wnętrza silnika od strony sprzęgła, przed demontażem? Wymieniam spręzyne startera i szukam pomocy jak to dobrze zmontować, dobre fotki też mi pomogą.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Mar 25, 2012 20:52    Temat postu: .
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Wyślę co mam na PW
Podaj mi maila, wyślę zdjęcia.


Ostatnio zmieniony przez marjew131 dnia Nie Mar 25, 2012 20:53, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Cze 23, 2012 15:48    Temat postu: .
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Wracam po małej przerwie.W między czasie uzupełniłem kilka braków. Doszła mi paczka od Toniego z oryginalnym tłokiem, pierścieniami, sworzniem, zębatką tylną, tarczami sprzęgłowymi, wodzikiem biegów, łańcuszkiem sprzęgłowym, simeringami itp.


By marjew131 at 2012-06-23

Cylinder już po szlifie czeka na założenie.
Czekam na wał który jest już regenerowany 2 miesiące!!!!!!, ale ma być na dniach.
Chromy przyszły od Seneba na razie pokażę jedno zdjęcie później dorzucę inne.


By marjew131 at 2012-06-23

Szprychowałem koła, podpatrując na zdjęciach jak ma to wyglądać. Chyba dopiero za trzecim razem wyszło jak ma być.


By marjew131 at 2012-06-23

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Cze 24, 2012 18:12    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

michals
Motórzysta
Motórzysta



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 165

Piękna robota, tak trzymaj.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Lip 06, 2012 23:28    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

Adam
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 11
Skąd: Gdańsk

ile wyszło za chromowanie ?
_________________
www.moto3miasto.pl

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 07:21    Temat postu: .
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

To co na zdjęciu 1000zł, felgi i szprychy kupowałem. Wcześniej chromowałem elementy tylnych teleskopów. Nakrętki są z nierdzewki.
Chrom to droga zabawa podejrzewam że jeśli ktoś chciałby pochromować wszystko co było w chromie łącznie z felgami i szprychami to ok 2000 trzeba by wydać.
Lakierowanie podobnie niektórzy lakierują sami koszt ok 300zł-(100 piaskowanie), inni u znajomych lakierników 400-800zł, natomiast w lakierniach które zajmują się lakierowaniem motocykli 1500-2000zł.
Gdyby to podliczyć chrom lakier 4000zł do tego opony, linki, elektryka, elementy gumowe, remont silnika, szkiełkowanie, polerowanie, i wiele wile innych to taka odrestaurowana Pannonia z papierami powinna kosztować ok 6000-7000zł plus zakup motocykla do remontu.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 22:57    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

Adam
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz



Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 11
Skąd: Gdańsk

dziękuje za info, zbieram sie do odświeżenia mojej, niestety kasy wychodzi i to niemało. Jestem świeżo po odnowieniu motorynki 50M-2 i jak na taki motorowerek to też pare stówek poszło. Czekam na dalszą relację z postepu Twoich prac.
_________________
www.moto3miasto.pl

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Lis 17, 2012 11:48    Temat postu: ,
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Witam po półrocznej przerwie spowodowanej pracą za granicą. W garażu niewiele grzebałem bo jak już byłem w Polsce to na krótko.
Ale do dzieła. Pasuje dokończyć silnik. Nie wiem jak ustawić te dwie blaszki które rozłączają tryby w skrzynce biegów. Może ma ktoś zdjęcie. Zamontowane są na bolcu i różnią się między sobą.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Lis 18, 2012 14:42    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

seneb
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 136
Skąd: Kraków

Wysłane foty z rozbiórki skrzyni na maila Wink
_________________


Ostatnio zmieniony przez seneb dnia Nie Lis 18, 2012 14:43, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 06, 2012 15:32    Temat postu: .
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Seneb dzięki za zdjęcia. Skrzynia złożona, sprzęgło i dekiel już an miejscu.
Zastanawiam się nad zabezpieczeniem sworznia tłokowego. Poprzednio były dwa wygięte zabezpieczenia z drutu sprężynującego. W kilku motocyklach też stosowałem taki patent i było OK. Niedawno się naczytałem, że epoka drutów się skończyła 20 lat temu i obecnie stosuje się segery. Znajomy mechanik który od kilkudziesięciu lat składa sprzęty a'la WSK,SHL i inne popularne maszyny twierdzi, że segery pękają w miejscu przy oczku i o konferencjach nie muszę mówić. Kilkanaście razy naprawił silniki załatwione przez to pęknięte zabezpieczenie. Mój ojciec załatwił tak kilka silników od Gazeli i do dzisiaj wspomina (lata70-80 te) pchanie jej 10 km do domu. Jednak do pęknięcia dochodziło na maksymalnych obrotach, nie wspomnę przy jakiej prędkości. Shocked
Co stosujecie w Waszych Pannach? Chodzi mi o te jeżdżące.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 06, 2012 16:51    Temat postu: Re: @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
   

toni175
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 35
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 343
Skąd: starachowice

ja stosuję drut. Trzeba zauważyć, że nawet współczesne japońskie i włoskie skutery mają zabezpieczenie druciane. Proste i pewne.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 06, 2012 17:57    Temat postu: .
   

marjew131
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 98
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 180
Skąd: Tarnów Brzesko

Te druciane zabezpieczenia co miałem nie pasują do oryginalnego tłoka - za grube i nie wchodzą w rowek. Muszę się rozejrzeć za innym. Segery też już mam ale chyba pójdą na półkę. Toni nie masz na zbyciu dwóch sztuk?

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:    Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » @Pannonia T2. TLB. Marjew131 (Marcin) 1962 maj@
 Strona 4 z 6
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     - recenzje anime Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal