Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia TLT de Luxe 57'
Cześci do zabytków
 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny Obecny czas to Pon Lis 19, 2018 02:24 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 19:34    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Koła już na swoim miejscu

[/URL]



Hamulce brzytwa, amortyzatory też dobrze resorują. Siedzi się rewelacyjnie Very Happy. Czas na ostatni etap, czyli silnik



Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Wto Mar 11, 2014 21:03, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 11, 2013 20:07    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

niebieski 80
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz


Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: Radzymin

Całośc wygląda pięknie, powodzonka z silnikiem .

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Lis 20, 2013 20:50    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Parę fotek z demontażu silnika

[/URL]





[/URL]

[/URL]



Czy ktoś mi może powiedzieć czy ta dziura ze skrzyni do komory sprzęgła taka powinna być?






Macie jakiś sposób na rozpołowienie silnika?


Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Wto Mar 11, 2014 21:07, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Lis 20, 2013 22:26    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Patrząc na Twój krater twierdzę ze posiadasz niekontrolowaną "DZIURĘ" W KRATERZE!!!!! W mojej Pannie z 1969 roku, czyli T 1 takiej "dziwnej a raczej dziwnego otworu nie ma". Może masz lekko-a może mocno zniszczony krater przez MAGIKA który Ci go robił

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Lis 20, 2013 22:37    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Rozpołowienie silnika TO TYLKO CHWILA CIERPLIWOŚCI PRZEZ DUŻE "C" ja do tego zadania użyłem tylko delikatności, gumowego młotka i "subtelnego" PRZECINAKA - najważniejsza była cierpliwość i wyczucie, duże Narzędzie może zaszkodzić - powodzenia. A ponad to z całą pewnością po analizie zdjęć mojego katera stwierdzam że Twój jest uszkodzony mechanicznie

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 04:41    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 46
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Podzielam zdanie robert001,sądzę,że ten "niesymetryczny" otwór powstał przez wyłupanie mechaniczne.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 09:26    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

Kloszard007
Krążownik szosy
Krążownik szosy


Wiek: 31
Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 74
Skąd: Gorzów Wlkp.

A czy polksiezyc nie powinien byc utrzymywany w gornej pozycji przez drugi bolec wystajacy trkche nizej od tego na zdjeciach? U mnie w ten sposob kopka czasem nie odbijala.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 10:22    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

seneb
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 136
Skąd: Kraków

Mufa jak chcesz to mogę pożyczyć rozpoławiacz do karterów.
_________________

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 16:27    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Dzięki Seneb. Najpierw spróbuję bez przyrządu, nic na siłę. Jak nie pójdzie to wtedy do Ciebie uderzę. Na fotkach widać, że miejsce na pierścień osadczy też nie było delikatnie potraktowane.

Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Czw Lis 21, 2013 16:28, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 20:59    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

A jednak udało się rozpołowić bez żadnych problemów i użycia typowych kluczy(młotek i przecinak). Pomocny okazał się znowu przyrząd do wyciągania wtrysków

[/URL]











Po wyciągnięciu wałków skrzyni biegów ukazała się kolejna niespodzianka. Wydaje mi się, że ten kołek zaślepia dziurę no chyba się mylę. Co wy na to?



Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Wto Mar 11, 2014 21:09, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lis 21, 2013 21:18    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 48
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 529
Skąd: Gdynia

Moim zdaniem to kolejna "Niemiła" dla CIEBIE niespodzianka, myślę że inni Koledzy potwierdzą że masz nieźle uszkodzony krater

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Lis 22, 2013 05:13    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 46
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Potwierdzam opinię kolegi robert001 Cool

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Lis 22, 2013 22:21    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

PawełT2
Dawca organów
Dawca organów



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 283
Skąd: Gdańsk

To TLF, wiec tryb kopnika opiera się inaczej niż TL- ach i jest OK.

ta pierwsza dziura pomiędzy skrzynią biegów a komorą sprzęgła nie ma znaczenia i tak wszystko pracuje w jednej kąpieli.

Łożyska wału były zapunktowywane - znaczy ktoś rozbierał i osadzenie łożysk może być wyrobione, ale przy montażu klej Loctite powinien dać radę

Kołek pewnie zamyka jakąś dziwną dziurę. Myślę, że warto powalczyć o te kartery, jeśli numer silnika zgodny jest z ramą. Dziura na ostatnim zdjęciu - to może być problem. Powodzenia
_________________
Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R


Ostatnio zmieniony przez PawełT2 dnia Pią Lis 22, 2013 22:25, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Lis 23, 2013 05:59    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Silnik jak najbardziej ma te same numery co rama. Walka o połówki silnika trwa. Ten otwór na ostatnim zdjęciu obok tego kołka nie jest dziurą tylko zamocowany jest tam bolec.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 08:36    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Czy w silniku pannoni montuje się uszczelkę pod głowicę? Bo już zgłupiałem, gdzieś wyczytałem, że się nie stosuje. Jak to jest?

Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Pon Lis 25, 2013 08:37, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:    Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia TLT de Luxe 57'
 Strona 6 z 9
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     - recenzje mang Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal