Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia TLT de Luxe 57'
Cześci do zabytków
 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny Obecny czas to Sob Gru 15, 2018 04:23 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 11:28    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 46
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Ja w swoim silniku wyciołem po prostu krążek cieniutkiej,miedzianej blachy na wymiar (chyba 0,3 lub 0,4mm),bo nie miałem nic innego.Jak na razie spisuje się znakomicie i nie mam w związku z tym żadnych problemów.Czy można dostać jakieś oryginalne uszczelki nie wiem,bo z tego patentu jestem całkowicie zadowolony.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 17:38    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

seneb
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 136
Skąd: Kraków

Uszczelki pod głowicę jako takiej się nie stosuje.
_________________

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 17:45    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

toni175
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 36
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 349
Skąd: starachowice

b. dobrze sprawdza się puszka po piwie. sprawdzone wielokrotnie.
bez uszczelki tak, jeżeli powierzchnie się do tego nadają.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 20:08    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 49
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 530
Skąd: Gdynia

Ja zastosowałem tekturę wzmocnioną ze sklepu dla plastyków - i też jest OK

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 20:41    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Najlepszy patent ma Toni, blacha z puszek jest ogólnodostępna Very Happy . U mnie powierzchnie styku głowica cylinder potrzebują uszczelnienia

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lis 25, 2013 22:33    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

robert001
Easy rider
Easy rider


Wiek: 49
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 530
Skąd: Gdynia

Cuda i innowacje mają najlepsze zastosowanie, a nota bene mój szwagier elektryk mówi ŻE: "prowizorka najdłużej trzyma" I TO JEST PRAWDA

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Lis 29, 2013 15:06    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

PawełT2
Dawca organów
Dawca organów



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 283
Skąd: Gdańsk

książkowo - bez uszczelki
_________________
Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pią Lis 29, 2013 15:09    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

PawełT2
Dawca organów
Dawca organów



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 283
Skąd: Gdańsk

robert001 napisał:
Ja zastosowałem tekturę wzmocnioną ze sklepu dla plastyków - i też jest OK


Do miejsca gdzie panuje wysokie ciśnienie i temapratura sięga kilkuset stopni C. to rozwiązanie z tektura pachnie mi trochę radziecka technologią albo wiązaniem buta dżdżonicą Laughing
_________________
Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sob Lis 30, 2013 01:49    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

rafał1972
Easy rider
Easy rider


Wiek: 46
Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 365

Ja też podchodzę trochę sceptycznie do tego pomysłu z tekturą,zwłaszcza "w okolicy" komory spalania,no ale jak kolega pisze że jest dobrze,to widocznie jest dobrze.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Wto Gru 10, 2013 09:44    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

seneb
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 34
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 136
Skąd: Kraków

Mufa i co sie dzieje z silnikiem, szukasz połówek?
_________________

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 12, 2013 16:07    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Nie szukam połówek, mam drugi silnik. Ale danie innych połówek o innych numerach niż rama to chyba byłoby "świętokradztwo". Wszystko jest do zrobienia, więc dałem do gościa który mi pospawa. Później szkiełkowanie i montaż. Oczywiście zdjęcia obowiązkowo dodam Very Happy

Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Czw Gru 12, 2013 16:09, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Gru 30, 2013 17:11    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Połówki pospawane i wyszkiełkowane Very Happy

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

Można powoli składać
Tak wyglądał silnik wcześniej

[/URL]


Ostatnio zmieniony przez mufa dnia Nie Lut 23, 2014 09:04, w całości zmieniany 2 razy

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Lut 13, 2014 21:27    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Silniczek mam już prawie złożony. Została jeszcze głowica.
To fotki w trakcie składania





Zalałem skrzynię olejem i okazało się, że na spawie jest lekkie zapocenie. Zakleiłem klejem, który używamy do naprawy głowic. Powinno być ok.
Sprawdziłem iskrę chyba konia by powaliła Very Happy. Muszę się śpieszyć ze składaniem, bo za miesiąc rodzina się powiększy Very Happy i czasu dla panny będzie coraz mniej.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Lut 23, 2014 09:31    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

mufa
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 46
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 129
Skąd: Dolny Śląsk, Góra

Nieszczelny spaw zaklejony. Parę fotek z kolejnych etapów składania w całość






Wczoraj moja panna ożyła!!!. Na razie gadała bez tłumików. Jakie było moje zadowolenie tego nie da się opisać. Dziś jeszcze garaż pełen spalin. Very Happy Super takie chwile cieszą.
Do poprawki gaźnik, bo na łączeniu się poci i kranik.
No i coś ze stacyjką, bo nie mogłem zgasić kluczykiem. Gdzieś na poście wyczytałem, że za gaszenie jest odpowiedzialny styk 2 w stacyjce. Muszę sprawdzić, no chyba że się mylę.

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Lut 24, 2014 09:52    Temat postu: Re: Pannonia TLT de Luxe 57'
   

toni175
Dawca organów
Dawca organów


Wiek: 36
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 349
Skąd: starachowice

od spodu stacyjki jest blaszka która na końcu ma styk. Dobrze go przeczyść, powinno pomóc. Możesz też lekko podnieść styk nieruchomy, tak aby po włożeniu kluczyka została szczelina ze dwa milimetry. po wyjeciu kluczyka powinny sie zwierać.

no i gratulacje za sukcesyfną odbudowę!


Ostatnio zmieniony przez toni175 dnia Pon Lut 24, 2014 10:00, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:    Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Moja Pannonia » Pannonia TLT de Luxe 57'
 Strona 7 z 9
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     - opowiadania Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal