Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
 
PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Pomoc techniczna » mechanizm wybierania biegów
Cześci do zabytków
  Obecny czas to Wto Sty 16, 2018 16:26 

 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Wto Gru 01, 2009 21:16    Temat postu: mechanizm wybierania biegów
   

napoleon2-89
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 108
Skąd: Podlesie /Olkusza

witam po paru miesięcznej przerwie wracam ponownie Very Happy

mam pytanie czy mechanizmy biegów różniły się budowa??
chodzi mi o te skrzynie gdzie luz jest na samym dole oraz te pomiędzy 1 a 2 ??
oraz wie ktoś może od czego dopasować ramkę od licznika i od lampy????
_________________
I born to ride, I ride to live


Ostatnio zmieniony przez napoleon2-89 dnia Czw Gru 03, 2009 11:13, w całości zmieniany 1 raz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Sro Gru 02, 2009 18:16    Temat postu: Re: mechanizm wybierania biegów
   

blackjack
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 48
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 141
Skąd: jaworzno

W sprawie skrzyni nie pomogę . Jeśli chodzi o ramkę do licznika , swego czasu była na Allegro - kupiłem . Jest to szajs który od biedy można zastosować . Ramka do lampy ? mój tok myślenia jest taki : szkło pasuje od Żuka może w Syrenie było takie samo , no i z ramką . Pozdrawiam

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 16:17    Temat postu: Re: mechanizm wybierania biegów
   

PawełT2
Dawca organów
Dawca organów



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 283
Skąd: Gdańsk

napoleon2-89 napisał:
witam po paru miesięcznej przerwie wracam ponownie Very Happy

mam pytanie czy mechanizmy biegów różniły się budowa??
chodzi mi o te skrzynie gdzie luz jest na samym dole oraz te pomiędzy 1 a 2 ??
oraz wie ktoś może od czego dopasować ramkę od licznika i od lampy????


Skrzynia biegów jest identyczna, inne są automaty/zmieniacze nie da się ich dopasować trzeba mieć od właściwej wersji

Co do ramki lampy to mam jakąś trochę obitą, ale do zrobienia - napisz na priva to Ci wyśle zdjęcie
_________________
Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 18:09    Temat postu: Re: mechanizm wybierania biegów
   

napoleon2-89
Motórzysta
Motórzysta


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 108
Skąd: Podlesie /Olkusza

chodzi mi dokładnie o to czy ze wzgledu na mechanizm wybierania, biegi mogą zle wchodzić???.. bo pewnego czasu kupowałem po kolei automaty i nie zwracałem uwagi na to od jakiego modelu..

gdyby ktos mógł wrzucić zdjęcia swojego automatu (chodzi mi zawłaszcza o tarcze z wycięciami) i napisał od jakiego modelu
_________________
I born to ride, I ride to live

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Czw Gru 03, 2009 23:41    Temat postu: Re: mechanizm wybierania biegów
   

total-
Osiedlowy kamikadze
Osiedlowy kamikadze



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 34
Skąd: Pniewy (okolice) Wlkp.

ramka od simson avo Smile
_________________
Tomasz

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Gru 07, 2009 09:52    Temat postu: Re: mechanizm wybierania biegów
   

PawełT2
Dawca organów
Dawca organów



Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 283
Skąd: Gdańsk

napoleon2-89 napisał:
chodzi mi dokładnie o to czy ze wzgledu na mechanizm wybierania, biegi mogą zle wchodzić???.. bo pewnego czasu kupowałem po kolei automaty i nie zwracałem uwagi na to od jakiego modelu..

gdyby ktos mógł wrzucić zdjęcia swojego automatu (chodzi mi zawłaszcza o tarcze z wycięciami) i napisał od jakiego modelu


Jak wymienisz cały automat to będzie współpracował z każdą skrzynią- co najwyżej wskazówka będzie pokazywała nie to co trzeba.
Wg moich obserwacji tarcza prowadząca wodziki w okładzie 1-0-2-3-4 ma wycięte 2 okrągłe otwory, na pewno inna jest zapadka (ten trybik) i inne jej zaklinowanie na osi tarczy. prawdopodobnie inny jest też kształt kłów obracających zapadkę. Przyczyn " nie wchodzenia" biegów jest wiele. Chyba wszystko było już na forum - poszukaj.

_________________
Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R

TOP   BOTTOM
 Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Wyświetl posty z ostatnich:   
 Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Pomoc techniczna » mechanizm wybierania biegów
 Strona 1 z 1
 
 
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Skocz do:  


     Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group | Template Neon v1.3 | Crystal