 |
Pannonia - motocykle zabytkowe .::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.
|
|
Obecny czas to Pią Sty 22, 2021 14:34 |
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 00:50 Temat postu: kartery |
|
 |
|
|
|
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 13:42 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
kupiec1976 Motórzysta

Wiek: 44 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: woj.podlaskie
|
W modelu T5 zastosowano kilka zmian np : koła z mniejszym bębnem,inny aparat zmiany biegów,licznik z czarnym cyferblatem,tylna lampa,kartery z użebrowaniem w celu lepszego chłodzenia (mam taki silnik)  _________________ Pannonia T1 (1963)
Ostatnio zmieniony przez kupiec1976 dnia Pią Mar 12, 2010 13:51, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 19:12 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
matti800 Dawca organów

Wiek: 29 Dołączył: 11 Maj 2008 Posty: 231 Skąd: białystok
|
owszem kolega ma racje. Ja w swojej t5 mam taki silnik  |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 09:40 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
blackjack Motórzysta

Wiek: 51 Dołączył: 08 Lut 2008 Posty: 141 Skąd: jaworzno
|
I ja także . |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 14:31 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
maciej Krążownik szosy

Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 67 Skąd: Poznań
|
witam.Panowie a jakie macie liczniki w T5 białe,czy czarne???ja mam T5 68r. i mam biały. |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 20:24 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
PawełT2 Dawca organów

Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 283 Skąd: Gdańsk
|
Mówicie, że T5, zastanawia mnie tylko numer silnika, myślalem, że T5 mialy T5 na początku, tak jak T2? _________________ Pannonia T2 1962
SHL M11 1964
WSK M06B1 1969
Junak M10
Skoda Octavia 1959
BMW R1150R |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 20:41 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
kupiec1976 Motórzysta

Wiek: 44 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: woj.podlaskie
|
maciej napisał: | witam.Panowie a jakie macie liczniki w T5 białe,czy czarne???ja mam T5 68r. i mam biały. |
Prawdopodobnie w pierwszych modelach T5 były liczniki z białą tarczą, jednak skala była do 140 km/h. _________________ Pannonia T1 (1963) |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 20:44 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
kupiec1976 Motórzysta

Wiek: 44 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: woj.podlaskie
|
PawełT2 napisał: | Mówicie, że T5, zastanawia mnie tylko numer silnika, myślalem, że T5 mialy T5 na początku, tak jak T2? |
Moja Pannonia jest z 1963 r,oznaczenie silnika T1.....? Druga w częściach z 1973 oznaczenie silnika T5....... _________________ Pannonia T1 (1963) |
|
|
Wysłany: Sob Mar 13, 2010 21:05 Temat postu: modele |
|
 |
|
jkpannonia Motórzysta

Wiek: 45 Dołączył: 18 Paź 2009 Posty: 163 Skąd: Nowy Targ
|
Panowie, a możecie napisać jak te modele szły po kolei historycznie? w którym roku był jaki model? i co po czym następowało? _________________ jkgoral |
|
|
Wysłany: Nie Mar 14, 2010 13:44 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
Karlos Motórzysta


Wiek: 43 Dołączył: 11 Sie 2009 Posty: 192 Skąd: Przęsin
|
cała historia modeli jest na stronie Hoffmana _________________ PANNONIA TLF 250 DeLuxe 1961
PANNONIA T5 1968 DUNA
RS 09
SKODA OCTAVIA tour |
|
|
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 19:21 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
wróbli Osiedlowy kamikadze

Dołączył: 27 Maj 2006 Posty: 39 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
no to ja tu jeszcze zamotam bo mam właśnie żebrowane kartery... a motor jest z 58' kartery na pewno z tego roku bo rama wcześniejsza i numery ramy i silnika te same... model TLF delux |
|
|
Wysłany: Pią Mar 19, 2010 19:57 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
toni175 Easy rider


Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2009 Posty: 358 Skąd: starachowice
|
a cylinder masz z ciętymi żebrami po bokach? i czy wlew paliwa jest na środku zbiornika czy z boku? jakie masz oznaczenie silnika i jakie masz dekle-z pojedynczym wystajacym odlewem czy tak jak większość pannoni z dwoma płaskimi polerowanymi odlewami? na tej podstawie mozna dosyć dobrze określić oryginalność i rocznik. |
|
|
Wysłany: Sob Mar 20, 2010 12:41 Temat postu: Re: kartery |
|
 |
|
wróbli Osiedlowy kamikadze

Dołączył: 27 Maj 2006 Posty: 39 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
kartery na bank od tego rocznika bo cylinder był bez przecinanych żeberek a kapy z wąskim garbem na środku...swego czasu poprzedni właściciel powymieniał i cylinder i kapy ale na początku były te wspomniane. |
|
|
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|