Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna Pannonia - motocykle zabytkowe
.::forum poświęcone motocyklowi Pannonia i innym motocyklom zabytkowym::.

PannoniaPannonia   Mapa PannoniMapa   AlbumAlbum   DownloadsDownloads  UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   FAQFAQ   SzukajSzukaj  
AukcjeAukcje   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj   RejestracjaRejestracja 

Forum Pannonia - motocykle zabytkowe Strona Główna » Mój motocykl » Csepelek-Cukierek 125 D z 1957 roku
Cześci do zabytków
  Obecny czas to Pon Wrz 24, 2018 03:13 

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie Sty 07, 2018 23:00    Temat postu: Csepelek-Cukierek 125 D z 1957 roku

Pendzik
Osiedlowy kamikadze
Osiedlowy kamikadze

Witajcie fani węgierskiej myśli technicznej:-)
Nazywam się Marcin Pendowski, jestem jazzowym muzykiem i fanem motocykli zabytkowych.
Chciałbym przedstawić Wam efekt moich prac nad Cepelkiem 125 D z 1957 roku. Dzięki wszystkim kolegom za pomoc w zdobywaniu części do niego:-)
Ponieważ motocykl jest dosyć popularny, występuje w kolorze czarnym lub czerwonym, pozwoliłem sobie na odrobinę fantazji jeśli chodzi o dobór kolorów. Tu jest link z galerią:
https://www.fotosik.pl/u/pend/album/2486452

pozdrawiam

Marcin Pendowski
Tutaj kilka fotek:

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/5ee89767004def2a]
[/URL]

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Nie Sty 07, 2018 23:30    Temat postu: Re: Csepelek-Cukierek 125 D z 1957 roku

MGrzegorz
Polny popierdalacz
Polny popierdalacz

Witam. Ładnie i odważnie. Smile

TOP   BOTTOM
PostWysłany: Pon Sty 08, 2018 09:04    Temat postu: Re: Csepelek-Cukierek 125 D z 1957 roku

Mari
Krążownik szosy
Krążownik szosy